Pestycydy
Wyszukiwarka:
Przeglądaj pestycydy ze względu na podział:
rodzaj środka producenta toksyczność dla ludzi toksyczność dla pszczół toksyczność dla ryb klasę toksyczności dla rozwielitek klasę toksyczności dla glonów klasę toksyczności dla organizmów wodnych dodatkowych uwag
Ostatnie komentarze (zobacz wszystkie):
|
Opinia nr 2954 o Fyfanon 500 EC
Spis-Pestycydow.pl - serwis internetowy prezentujący informacje na temat pestycydów. W bazie serwisu znajduje się blisko 1000 opisanych środków ochrony roślin. Zachęcamy do dodawania własnych opini na temat opisywanych środków chemicznych.
Polecamy zapoznanie się ze sklepem internetowym, na którym można kupić nasiona.
Nazwa usługodawcy: Fyfanon 500 EC.
Wpis numer 2954
Christoffer Bugge Harder,En mengde irnenessatte musikkvitenskapelige problemstillinger har uendelig lite med noter e5 gjf8re. Akkurat som, vil jeg tro, det finnes mye interessant forskning i statskundskab som ikke anvender statistikk. Mye musikk - altse5 den empirien musikkforskningen anvender - har aldri ve6rt notebasert eller formidlet via noter. Det betyr ikke at musikkvitenskapsstuderende ikke skal kunne noter; jeg hevder bare at det er et sidespor i debatten.Og selv om Jon Boiesen har vist at det i prinsippet er mulig e5 fe5 en kandidatgrad i musikkvitenskap uten e5 kunne noter, sier ikke denne prinsipilelle muligheten noe om at det er et stort problem for utdannelsen (altse5 at det skulle ve6re mange slike kandidater).Det er, for ne5 e5 si det slik, uendelig mange mer irnenessatte debatter knyttet til musikkfaget som kan relatertes til denne saken. For eksempel hvordan Koldau kan hevde at popule6rmusikkstudier ikke skal/bf8r regnes som musikkvitenskap. Den debatten er simplethen mer sentral enn disse notene. Og det ar altse5 ikke slik at "internasjonal standard" innenfor musikkvitenskap er enig med Koldau her i hennes avvisning.mvhErik Steinskog(lektor i musikvidenskab, KU)
|
Autor wypowiedzi: 1rlCvEu8CLmI |
Data: 2013-07-25 22:09:20 |
Komputer: 188.143.***.** |
|
poprzedni wpis | następny wpis
|
|